سرخط خبرها

صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند!

  • کد خبر: ۲۲۶۳۰۴
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند!
بازیکن مشهدی تیم طبیعت گفت: بودجه ورزشی مشهد که اگر بخواهد در چند رشته به غیر از فوتبال هزینه شود، شاید به ۲۰۰ میلیارد هم نرسد. در صورتی که این هزینه برای شهری مانند مشهد بودجه زیادی محسوب نمی‌شود.

مجید صادقی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی طبیعت مقابل ذوب آهن در سومین بازی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال گفت: کادر فنی فوق‌العاده‌ای داریم که قطعا با این کادر و بازیکنان حرفه‌ای و با کیفیت پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را داریم. برای صعود به فینال و حتی قهرمانی چیزی کم نداریم. طبیعت امسال برای نخستین بار به لیگ برتر بسکتبال آمده و تا همین الان هم کار بزرگی کرده که به نیمه نهایی صعود کرده است. امیدوارم از این به بعد نیز بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا قهرمانی را به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به برتری ۲ بر یک در مجموع مقابل ذوب آهن و شرایط میزبانی طبیعت در بازی چهارم نیمه نهایی تصریح کرد: چنین شرایط مشابهی را برابر پالایش نفت آبادان در یک چهارم نهایی نیز داشتیم. بازی اول را در خانه واگذار کردیم، اما در آبادان توانستیم کامبک بزنیم و به نیمه نهایی صعود کنیم. هنوز کار سختی داریم. ذوب آهن تیم خوبی است و کار سختی داریم، اگر تمرکز خود را حفظ کنیم می‌توانیم کار را در تهران تمام کنیم.

بازیکن مشهدی تیم طبیعت در خصوص وضعیت بسکتبال مشهد خاطرنشان کرد: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم. این شهر پتانسیل بالای زیادی برای تیم‌داری در لیگ برتر دارد. تیم‌های لیگ برتری که حتی عملکرد خوبی هم داشته‌اند، چند بازیکن مشهدی در ترکیب خود دارند که به تیمشان بسیار کمک کرده است.

صادقی ادامه داد: علیرضا مرتضوی در آورتا ساری، احسان دلیر در پالایش نفت آبادان، وحید دلیر، ایمان دلیر و فرهاد سعادت‌نیا در لیموندیس فارس، امیرحسین غلامزاده در مس رفسنجان، مهدی افخمی و سجاد ابراهیمی در مس کرمان و... بازیکنان مشهدی زیادی در سطح لیگ برتر هستند که می‌توانیم از آنان استفاده کنیم.

بازیکنان مشهدی حتی حاضر بودند از حق و حقوقات خود کم کنند

وی گفت: اگر پتانسیل‌های مشهد را دور هم جمع کنیم می‌توانیم تیم خوبی از مشهد داشته باشیم، اما نمی‌دانم چرا این فصل شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که مشهد نماینده خوبی داشته باشد. در صورتی که با چندین بازیکن صحبت کرده بودیم و قرار‌هایی گذاشته بودیم. حتی بازیکنان حاضر بودند از حق و حقوقات خود کم کنند تا مشهد در لیگ برتر بسکتبال تیم داشته باشد.

بازیکن مشهدی تیم طبیعت بیان کرد: جوانانی هستند که پتانسیل‌های زیادی دارند که اگر تیمی باشد تا حمایت‌شان کند به جا‌های بزرگی خواهند رسید.

شهرهایی که صنایع‌شان نصف مشهد هم قدرت ندارد، تیم دارند 

صادقی ادامه داد: بسیاری از شهر‌ها به اسم شهرداری تیم‌داری می‌کنند، شهر‌هایی که بودجه‌شان خیلی کمتر از شهر مشهد است. شهر‌هایی که نصف شهر مشهد در بحث صنعت و اسپانسر قدرت دارند، اما در حال حاضر با حمایت استان و شهرداری شهرشان صنایع خود را پای کار آورده‌اند.

وی گفت: نمی‌دانم شهرداری گرگان بودجه ۸۰ میلیاردی خود را از کجا می‌آورد که تیم‌داری می‌کند، اما شهرداری مشهد نمی‌تواند این میزان هزینه کند. حتی در فصل جاری هم توقع تیم‌داری از شهرداری مشهد نداشتیم، فقط توقع داشتیم حمایت کنند تا آویژه یک سال دیگر تیم‌داری خود را ادامه دهد. تیمی که ۷ تا ۸ بازیکن بومی داشت و یک شکایت مالی هم نداشت، مورد حمایت قرار نگرفت. این اتفاق در بندرعباس، گرگان، ساری و خیلی از شهر‌های ایران رخ می‌دهد، اما در مشهد شدنی نیست.

هزینه رشته‌های سالنی مشهد به ۲۰۰ میلیارد هم نمی‌رسد

صادقی خاطرنشان کرد: بودجه ورزشی مشهد که اگر بخواهد در چند رشته به غیر از فوتبال هزینه شود، شاید به ۲۰۰ میلیارد هم نرسد. در صورتی که این هزینه برای شهری مانند مشهد بودجه زیادی محسوب نمی‌شود. در حالی که این رقم در جا‌های دیگری هزینه می‌شود، اما در ورزش که می‌تواند جوانان را کنار یکدیگر جمع کند هزینه نمی‌شود. متاسفانه همیشه دنبال درمان هستیم، اما به سمت پیشگری نمی‌رویم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->